You can run but you won't come far.


En nybadad Tuva till lillasyster + hennes stolta storasyster!♥
Är i Stockholm igen. Var här även här förra helgen och i tisdags tills onsdag. Kul? Svar JA! Just nu sitter jag uppe och dricker cola medans jag lyssnar in lördagen med bra musik! Skönt! Idag har det vart en ganska hård dag i skolan, jurade vidare iväg till jobbet och sedan direkt till tåget. Har kommit på att mitt liv består mestadels av att hinna med massa tåg. Kul eller? Äsch, jag är van! I tisdags var det nära ögat att missa tåget, men ni skulle sett mig, har aldrig sprungit så fort eller beställt en biljett så fort förr! Vad gör man inte liksom? Snabb som blixten! 
Sov gott allesammans och ta hand om varandra, peace out!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0