WHY AM I DOING THIS TO MYSELF?


Så här ser jag ut nu förtiden, tänkte om någon hade glömt..

Hej på er! Ursäktar min dåliga uppdatering, men har ett antal saker att skylla på faktiskt. Men nu har jag lite tid över, eller egentligen inte hehe.. Men i alla fall så är vi inne på veckan innan lovet, vilket innebär alldeles för mycket plugg. Men jag kämpar på! Förutom plugget har jag tränat mycket och även hängt en hel del i Södertälje och Stockholm! Förra helgen var jag på lite olika ställen med Linn, vi var inne i huvudstaden och gjorde lite allt möjligt. Även helgen innan det var det samma visa, var på sen-bio, go-fika,  fin-middag, lite snabb-shopping och var runt lite överallt inne i stan båda kvällarna. Riktigt kul båda helgerna! 

Dagen idag började med en rejäl försovning. Vilket nästan aldrig brukar hända, men såklart...när jag har årets största matte-prov så lyckas jag med det. Inte lätt att vara jag ibland haha. Skulle egentligen iväg och jobba nu, men känner mig inte i fas för det. Inte ätit en matbit idag och känner mig febrig. Senare ska jag i alla fall ut och sälja fryspåsar med Fanny, jävla fryspåsar säger jag bara :( Aja, jag vet en tjej som kommer vara glad ikväll när den här dagen är överstökad.

& ber om ursäkt ännu en gång för att jag uppdaterar så dåligt och när jag väl gör det så är det inget kul ändå. Men min dator är näst intill döende, så kan varken föra över bilder eller någonting. Men om jag någongång får en ny computer lovar jag er att bättra mig. Har 100 ideér, tro det eller ej!

Hoppas ni mår bra och glöm inte att ta hand om varandra! Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0